11 Aug. 2023

Hoofd Finance (20-24 uur per week)

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een hoofd Finance die vanuit financiële ervaring en kennis naast een aantal uitvoerende en controletaken ook voorstellen doet die het financieel administratieve werkproces binnen onze organisatie ten goede komen. Wij zijn een samenwerkingsgerichte organisatie met hart voor de zorg. Heb jij ook hart voor de zorg en wil je werken in een klein team waarin jouw competenties gewaardeerd worden? Dan willen we graag met jou in gesprek komen.

Omschrijving functie

Het hoofd Finance is verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie van Kroek&Partners Interimzorg Holding bv, stelt betrouwbare financiële overzichten op, zoals begrotingen, cashflowoverzichten, perioderapportages, managementinformatie en jaarrekeningen. Hij/zij rapporteert aan het managementteam. Deze staffunctie valt onder de hiërarchische leiding van de operationeel directeur van Kroek&Partners Interimzorg.

Kroek&Partners kent een afdeling Finance met een drietal medewerkers, die zich bezighouden met de uitvoerende werkzaamheden van de administratieve processen, waaronder urenadministratie, facturatie en het voeren van de boekhouding. Zij ondersteunen het hoofd Finance bij het opstellen van de financiële rapportages en managementinformatie.

Verantwoordelijkheden binnen de functie

- Het beheersen en optimaliseren van de administratieve processen (zoveel mogelijk geautomatiseerd)

- Opstellen van betrouwbare financiële rapportages en managementinformatie door het uitvoeren van controles, aansluitingen en analyses

- Het voorbereiden en uitvoeren van de periodieke controles voor het behalen en behouden van diverse keurmerken (SNA, ISO 9001) en specifieke accountantscontroles voor de zorg

- Meedenken met de directie over organisatieontwikkeling, visie, strategie, risico- en SWOT-analyses

Taken
De taken binnen deze functie richten zich op inhoudelijke aansturing van verbeteringen in het financieel administratieve werkproces, het bijdragen aan en adviseren op beleidsvorming, de kwaliteitsbewaking van de uitgevoerde werkzaamheden binnen de afdeling Finance en het uitvoering geven aan een aantal administratieve taken.

Wie ben jij?

Jij houdt ervan de financieel-administratieve zaken goed op orde te hebben, vanuit hoofdlijnen richting detailuitwerking te redeneren, maar hecht ook aan puntjes op de i. Tegelijkertijd voel je je betrokken bij de zorg en wil je samen met collega’s de optimale oplossing vinden voor goede zorg in de praktijk.

Wie zijn wij?

Wij zijn een zorgbureau dat zich richt op de inzet van tijdelijke zorgprofessionals. Inmiddels bestaan wij al ruim 20 jaar en wij blijven innoveren in de zorg en verbeteringen aanbrengen in onze interne werkprocessen. De sfeer in ons bedrijf is informeel, maar er wordt iedere dag keihard gewerkt.

Wat vragen wij van jou?

- Een afgeronde financieel-economische HBO-opleiding met ruime werkervaring in een soortgelijke functie

Wat bieden wij jou?

- Een zelfstandige functie binnen een klein team

- Korte interne communicatielijnen

- Afhankelijk van kennis en ervaring een salaris tussen de € 4.000 en € 5.000 per maand op basis van een fulltime dienstverband

Vragen?

Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met Daniël Waanders via telefoonnummer 06 19 35 78 69, bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur of stuur een e-mail naar daniel@interimzorg.nl. Hij vertelt je graag meer over deze mooie functie en onze organisatie.

Kroek & Partners Interimzorg gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.